loading...
SIV
نویسندگان سایت
بهمن نظری نیا علی شجاعی سپهر قلی پور احسان شویدی
بهمن نظری نیا بازدید : 169 شنبه 22 شهریور 1393 نظرات (0)

 Clash of clans icon.png

بازی کلش آو کلنز معرفی و ساخته شده توسط کمپانی سوپر سل است

 

اخطار: این بازی فوق العاده اعتیاد آور است

 

این بازی ابتدا برای سیستم عامل آی او اس ساخته شده بود که با استقبال زیاد

 

کاربران نسخه ی اندروید این بازی هم ساخته شد .

 

 

شما میتوانید در این بازی آنلاین با دوستان خود متحد شوید و یک قبیله بسازید و به 

 

قبایل دیگر حمله کنیید و منابع با ارزش بدست آورید و با این منابع سختمان بسازید و

 

آنها را ارتقا دهید و در کشور یا دنیا صاحب رتبه و امتیاز شوید

 

آموزش های لازم در قسمت صفحات جانبی داده شده است:

 

  • معرفی clash of clans
  • استراتژی حمله با ارچر یا کماندار
  • استراتژی حمله با بربریان
  •  

    برای دانلود بازی به ادامه ی مطلب بروید

     

    بهمن نظری نیا بازدید : 180 دوشنبه 30 تیر 1393 نظرات (1)

    اجرای برنامه های اندروید روی ویندوز با youwave 4.1

    نرم افزار اجرای برنامه های اندروید روی ویندوز با youwave 4.1

    اجرای اندروید روی ویندوز

    همونطور که میدونید سیستم عامل اندروید در حال حاضر پرطرفدارترین سیستم عامل تبلت ها و گوشیهای موبایل هوشمند در جهان هست

    به همین دلیل بازیهای سرگرم کننده و نرم افزارهای بسیاری برای این سیستم عامل تولید میشود,شاید شما تبلت یا گوشی اندرویدی نداشته باشید یا بخواهید بازی یا نرم افزارها رو روی ویندوز هم اجرا کنید.به راحتی میتونید به وسیله این نرم افزار قدرتمند تمامی بازی ها و نرم افزارهای مختلف رو روی ویندوزهای xp Vista 7 , 8 اجرا کنید.

    برای دانلود و آموزش استفاده از نرم افزار به ادامه مطلب برید

     

    بهمن نظری نیا بازدید : 143 شنبه 28 تیر 1393 نظرات (0)

    تصاویر از محیط

     
     
     
     
     
     
     
     
     
    بهمن نظری نیا بازدید : 128 جمعه 20 تیر 1393 نظرات (0)

    آرژانتين و آلمان فيناليست‌هاي جام بيستم


    آرژانتين با شکست هلند در ضربه‌هاي پنالتي حريف آلمان در ديدار پاياني جام‌جهاني شد.


    تيم‌هاي ملي هلند و آرژانتين از ساعت 30 دقيقه بامداد امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه سائوپائولوي شهر سائوپائولو به مصاف هم رفتند تا سرنوشت دومين فيناليست جام بيستم مشخص شود که اين ديدار در در وقت‌هاي قانوني و اضافه بدون گل به پايان رسيد و در نهايت آرژانتين در ضربات پنالتي با نتيجه 4 بر 2 پيروز شد و به فينال رسيد.

    بر خلاف بازي اول نيمه نهايي بين آلمان و برزيل که پرگل از آب درآمد، نيمه نخست اين ديدار آرام پيگيري شد و هر دو تيم سعي مي‌کردند با احتياط به دروازه حريف نزديک شوند. در ابتدا آرژانتين به دروازه هلند بيشتر نزديک مي‌شد اما هلندي‌ها هم بيکار نبودند و به دروازه حريف چشم داشتند. در پايان 45 اما دو تيم بدون زدن گل به رختکن رفتند.

    در نيمه دوم هم دو تيم احتياط را در دستور کار خود قرار دادند و به همين دليل اين نيمه هم چندان جذاب نبود و به جز يکي دو فرصت روي دروازه‌ها اتفاق خاص ديگري رخ نداد تا بازي با تساوي بدون گل در وقت‌هاي قانوني، به وقت‌هاي اضافه کشيده شود.

    در وقت‌هاي اضافه هم تلاش دو تيم راه به جايي نبرد و بازي در شرايطي به وقت پنالتي کشيده شد که فن خال سه تعويض خود را انجام داده بود و نتوانست بر خلاف ديدار برابر کاستاريکا تيم کرول، دروازه‌بان ذخيره‌اش را براي ضربات پنالتي وارد ميدان کند.

    در ضربات پنالتي اين آرژانتين بود که با درخشش رومرو که دو پنالتي را گرفت با نتيجه 4 بر 2 به برتري رسيد تا يکشنبه آينده براي قهرماني با آلمان بجنگد. هم با برزيل ديدار رده بندي را برگزار خواهد کرد.


    بهمن نظری نیا بازدید : 63 یکشنبه 18 خرداد 1393 نظرات (0)

    سایت سیو در حال متحول شدن است

    منتظر دامین و هاست و نویسندگان

    و مطالب جدید باشید

     

    نویسندگان فعلی سایت:

     

    بهمن نظری نیا

    علی شجاعی

    سپهر قلی پور

    احسان شویدی

     

    به زودی...

    بهمن نظری نیا بازدید : 63 یکشنبه 18 خرداد 1393 نظرات (0)
    گروه اول:برزیل-مکزیک-کرواسی-کامرون

    گروه دوم:اسپانیا-هلند-شیلی-استرالیا

    گروه سوم:یونان-کلمبیا-ساحل عاج-ژاپن

    گروه چهارم:ایتالیا-انگلیس-اروگوئه-کاستاریکا

    گروه پنجم:فرانسه-سوئیس-اکوادور-هندوراس


    گروه ششم:آرژانتین-نیجریه-ایران-بوسنی

    گروه هفتم:آلمان-پرتغال-غنا-آمریکا

    گروه هشتم:بلژیک-روسیه-کره جنوبی-الجزائر

    بهمن نظری نیا بازدید : 73 یکشنبه 18 خرداد 1393 نظرات (0)

    Assassins Creed IV Black Flag جدیدترین نسخه بازی پرطرفدار کشیش قاتل است که در تریلر ها و پیش نمایش های خود تواسنت علاقه مندان بسیاری را جذب خود کند و همچنین انتظار طرفداران قدیمی خود را نیز بسیار بالا تر از قبل ببرد. در این نسخه شخصیت اصلی بازی در نقش یک دزد دریایی ظاهر می شود که در واقع عضوی از یک فرقه به نام Edward Kenway است. داستان بازی Assassins Creed IV Black Flag در مورد گروهی از کارمندان نیروی دریایی است که بعد از جنگ بیکار شده اند و حال برای در آمد مجبور شد اند همسر و فرزاندان خود را ترک کرده و به دزدان دریایی در دریای کارائیب بپیوندند که یکی از این اشخاص Edward است. این کاراکتر در طول سفرهای خود با مشکلات بسیار زیادی روبرو می شود که مسیر زندگی او را به کلی تغییر می دهند.

    حوادث بازی در 3 شهر اصلی به نام های Hawana، Kingston و Nassau به وقوع می پیوندد که بعد از اتمام ماموریت های بازی می توانید به راحتی در این 3 شهر به گشت و گذار بپردازید و هرکاری دوست دارید انجام دهید . محیط بازی Assassins Creed IV Black Flag بسیار گسترده تر از آن است و علاوه بر این محیط 50 محیط پراکنده دیگر نیز وجود دارند که دارای ویژگی های خاص خود هستند و هریک زیبایی مخصوص به خود را دارد . البته سازندگان بازی گفته اند که بیش از 60 درصد بازی در محیط های آبی جریان دارد و کاربران با یک جذابیت و تنوع بسیار بالایی روبرو می شوند که واقعا لذت بخش است. شبیه سازی محیط های آبی و همچنین مکان هایی که در زیر این آب ها قرار دارند، بسیار زیبا بوده و به بهترین شکل ممکن طراحی شده اند. سلاح های موجود در بازی Assassins Creed IV Black Flag نیز تنوع خاص خود را دارند و درkulghkld روند بازی، امکان استفاده از سلاح های گرم و سرد موجود در زمان های قدیم امکان پذیر است

    .

    دانلود برای  پی سی در ادامه ی مطلب...

     

     

     

    بهمن نظری نیا بازدید : 57 شنبه 10 خرداد 1393 نظرات (1)
    DESIGN SENZA PARAGONI

    Vi presentiamo il nostro nuovo capolavoro.

     Costruito sul modello del suo predecessore HTC One,

     vincitore del Global Mobile Award 2014

     come Miglior Smartphone, ecco HTC One (M8).

    Godetevi performance ultra-rapide,

     una grafica sbalorditiva ed un sistema audio senza rivali.

    Diamo il benvenuto all'innovativo smartphone premium.
    Passa alla vera rivoluzione, adesso.

    Acquistalo ora

                                                                        
    بهمن نظری نیا بازدید : 64 سه شنبه 06 خرداد 1393 نظرات (0)
    معرفی گلکسی نوت ۳
               
     
     
     
     
    سیستم‌عامل و پردازنده

     

    بر روی نوت 3 از سیستم‌عامل اندروید نسخه 4.3 استفاده شده است، رابط کاربری نیز شباهت بسیاری به گوشی Galaxy S4 دارد و نام آن تاچ ویز است. تاچ ویز رابط کاربری مخصوص سامسونگ است، این رابط کاربری در خود ویژگی‌هایی بیشماری دارد که بسیاری از آن‌ها لازم نیستند.

    یکی از ویژگی‌های جالبی که بر روی گوشی‌های خانواده نوت معروف شد استفاده از دو برنامه در یک زمان است اگرچه این اپلیکیشن‌ها انتخابی نیستند و تنها چند اپلیکیشن مشخص را می‌توان به این صورت استفاده کرد اما این ویژگی بسیار کارآمد است، در این نسخه یک پیشرفت نیز صورت گرفته است و آن این است شما می‌توانید به صورت مسقیم یک محتوای قابل کپی کردن را از یک پنجره به پنجره دیگر منتقل کنید، در ضمن می‌توانید در یک پنجره چندین برنامه را باز داشته باشید که این قابلیت به علت رم بالای گوشی امکان پذیر شده است، به علاوه می‌توانید دو پنجره‌ای را که همیشه آن‌ها را با یکدیگر باز می‌کنی به یکدیگر لینک کرده و از این پس تنها با یکبار انتخاب دو پنچره همزمان باز شوند.

    این گوشی در دو مدل ارائه شده است، تفاوت این دو مدل نیز پردازنده‌های آن‌ها است، در مدلی که به LTE معروف است از یک پردازنده 4 هسته‌ای با نام اسنپدراگون استفاده شده است که این پردازنده سرعتی 2.3 گیگاهرتزی دارد، در مدل دوم که به مدل 3G معروف است از پردازنده ساخت خود سامسونگ که 8 هسته دارد و Exynos 5 Octa  نام دارد، این پردازنده 4 هسته قوی با نام Cortex-A15  و فرکانس 1.9 گیگاهرتز و 4 هسته ضعیف تر با نام Cortex-A7  و فرکانس 1.3 گیگاهرتز دارد، برای ایران نسخه 8 هسته‌ای ارائه خواهد شد و این نسخه مخصوص ایران است اما در حال حاضر در بازار هر دو نسخه موجود هستند که قیمت نسخه LTE یا همان 4 هسته‌ای از نسخه 8 هسته‌ای گران‌تر است که علت این گرانی قوی‌تر بودن پردازنده ساخت کوآلکام از پردازنده ساخت سامسونگ و همینطور پشتیبانی از فیلمبرداری 4K در نسخه 4 هسته‌ای است. علاوه بر این پردازنده قوی، نوت 3 اولین گوشی سامسونگ است که از رم 3 گیگابایتی استفاده کرده است، با این سخت‌افزار قوی هیچ نرم‌افزار و یا بازی نیست که شما نتوانید بر روی این فبلت اجرا کنید، به علاوه با این رم قوی قابلیت‌های مولتی تسکینگ (که برای این گوشی یکی از نیازهای اصلی است) به بهترین نحو انجام خواهند شد.

     

     

     

     

    دوربین

    سامسونگ از یک دوربین 13 مگاپیکسلی در این فبلت استفاده کرده است که شایسته نام پرچم‌دار جدیدش باشد. این دوربین می‌تواند عکس‌هایی باکیفیت 4128×3096 پیکسل با نسبت ابعاد 4:3 بگیرد. به علاوه در کنار این دوربین یک فلاش LED نیز قرار دارد. یکی از ویژگی‌های جدید این گوشی در نسخه LTE یا همان 4 هسته‌ای این است که می‌تواند ویدئوهایی باکیفیت 2160p یا همان 4K را تهیه کند به طور حتم برای ذخیره این ویدئو باکیفیت بالا به فضای زیادی برای ذخیره‌سازی نیاز خواهید داشت.

     

    باتری

    این فبلت باتری پرظرفیتی را دارد، ظرفیت آن 3200 میلی‌آمپر است که از نسل قبلی 100 میلی‌آمپر بیشتر است. ما تصور می‌کنیم که این اندازه افزایش باتری زیاد مناسب این پیشرفت‌های جدید گوشی نیست، البته چندین ترفند مختلف در نظر گرفته شده است که عمر باتری به بیش‌ترین حد خود برسد. علاوه بر این با دسترسی داشتن به باتری این امکان وجود دارد که از باتری اضافی نیز در مواقع ضروری استفاده کرد که حتما باید مراقب باشید اگر باتری دومی را برای گوشی خریداری کردید این باتری اصل و ساخت خود سامسونگ باشد.

    اما در مجموع ما از کارکرد باتری گوشی رضایت داریم، با استفاده‌های خیلی سنگین این باتری تا 1 روز را کامل پاسخگو خواهد بود، منظور ما از استفاده سنگین، مرور وب به مدت 2 ساعت، دیدن ویدئو 1 ساعت، بازی 30 دقیقه و نصب و بروزرسانی برنامه از طریق خود گوشی است.

     

     

    insta

    بهمن نظری نیا بازدید : 58 شنبه 23 فروردین 1393 نظرات (0)

    سلام دوستان

    حالا اگه اینستا رو دان کردیدبرای اندروید و اگه آی دی ساختید آی دی من :

    bahman9797

     

    البته اگه دوست دارید با کامپیوتر برید می تونید به سایتش:www.instagram.com

    برید و بعد log in بشید.

    لطفا فالوم کنید...

     به روی لینک زیر کلیک کنید

     

     


    <a href="http://instagram.com/bahman9797?ref=badge" class>

    بهمن نظری نیا بازدید : 79 شنبه 23 فروردین 1393 نظرات (0)

    www.loogix.com. Animated gifwww.loogix.com. Animated gif

    دانلود اینستا گرام در ادامه ی مطلب..........................

     

    برنامه ای برای آی او اس و اندروید ............................

     

    که قابلیت اشتراک گذاری عکس ها و فیلم ها را دارد....

    تعداد صفحات : 2

    اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    مطالب وب در باره ی چی باشد؟
    از چه شرکتی خوشتان میاید ؟
    نظرتان درباره ی این وب چیه...؟خدای راست بگید...
    منابع

    اندرویدینا

    آپارات

    اندرویدیها

    اندرویدکده

    هک روید

    و...

    البته مطالب

    گلچینی از

    این سایت

    ها هستند...

    تبلیغات

    www.loogix.com. Animated gif

    View Full Size Image


    View Full Size Image


    View Full Size Image



    View Full Size Image

    آمار سایت
  • کل مطالب : 50
  • کل نظرات : 35
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 43
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 94
  • بازدید ماه : 94
  • بازدید سال : 1,275
  • بازدید کلی : 13,084
  • کدهای اختصاصی

    Instagram ارسال لینک

    نمايش آي پي